Monday, April 16, 2012

Cari Makassar Jumpa Tun Mahathir (XOXO)


Assalamualaikum.

Kejap je..Kejap je. Taku lupa. Tadi pagi saya sedang search tentang Makassar, Sulawesi, Indonesia (Ujung Pandang nama asalnya). Air Asia pula sedang duduk promo tiket kapal pergi sana. Jadi saya mahu tengok di manakah lokasinya dan apa yang ada di sana. Risau juga kan tentang gegar sana...gegar sini. Gempa sana sini. Nauzubillah.

Yang tak merisaukan saya 80% penduduk dia Islam. Jadi saya merasakan saya tak susah nak cari makanan. (Makan important to me yooo! hahhaa)

And accidentally found beloved Chedet blog. http://chedet.co.cc/chedetblog. Siapa Che Det? Siapa lagi kalau bukan Mantan Perdana Menteri Malaysia - our beloved Tun Dr Mahathir Mohamad (from 1981 - 2003). Love this man.

Feel free to read this if you are interested to. Boleh baca sisi pandangan Tun.

Thank you.

XOXO

* serius suka!
* anybody sudah pergi Makassar? Marilah share dengan saya...

No comments: