Monday, January 31, 2011

Jawapan Kepada Tangan Gatal



Entry live in concert..eceh!

Ehem...

At the end...

Saya sudah jumpa jawapan mengapa tentang KES INI.

Alhamdulillah...Dengan nama Allah yang mengurniakan kesihatan badan dan jiwa yang baik demi mencari rezeki yang halal. Maha Mengasihani dan Maha Penyayang.

Saya dapat BONUS! Kami dapat bonus! Plus!Plus! Ang Pow! Wow!...berjoget dalam hati (Isk..annoying gile font in red with large size tuh kan? hahahaha...maaf kan saya...saya sangat keseronokan...harap maafkan saya, ok? )

Nah angpow..

Saya sangat lah tak sangka. Sebab saya baru sahaja kerja di sini. Ada can pulak terima bonus walau tak banyak kan. Cukup lah untuk buat extra payment macam-macam sikit kan.

Sangat terharu time kena panggil dengan Mr Boss Petang tadi. Baru Keluar terus buat entry. Ewah kau! Dapat bonus kau ambil kesempatan main-main ye? Shame on you.

Ini adalah entry penghargaan sebenarnya. Sangat tak sangka dapat. Biasa new staff mana nak dapat kan?

"Normally we haven't give Bonus to our new staff. But I'm happy with your performance. I'm satisfied with job. This is my appreciation to you. Everybody have no problems with you. You give full co-operation...bla..bla..bla"

(tak payah cakap banyak-banyak, biar saya saja yang tahu...bimbang muncul keriakan tanpa disedari)

--- actually may be ni normal saja. Biasa la, to motivate the workes, boss mestilah cakap something membina, rite?

Anyway...Alhamdulillah.. :-)


* Tak payah percaya sangat pasal tangan gatal tuh. Sebenarnya aku yang basuh tangan tak bersih atau aku tersentuh bukan-bukan kot. Hehehe...banyak sangat kuman nyer...

Semoga saya terus sukses dalam mencari rezeki, dan Allah permudahkan segala urusanku. Aaamiiin...

No comments: