Monday, January 31, 2011

Gatal Tangan


Okeh...

Aku gatal tangan.

OOpss! Jangan cop aku gatal dulu okeh. Aku bukan penggatal macam kutunggu jandamu ke apa okeh...


Zaman sekarang orang cakap "Gatal tangan" maksudnya tangan tak boleh duduk diam...atau mungkin certain cakap kuat meraba...hahaha...

Tangan kiri aku gatal tak sudah-sudah...Ada orang cakap mahu keluar duit. Ada jugak cakap yang terbalik...konon kalau kanan keluar duit, kalau kiri masuk duit.

Entah...

Isk...nak bagi ke tak nih? Nak masuk ke nak keluar nih? Iskk

So, of course lah aku think positive kan - Dapat duit, yeahh! Nak kata dapat durian runtuh/duit masuk. Gaji? Awal-awal dah dapat sebab tokey Cina kan...

Bonus? Hmmmm...Aku kerja sini belum pun setahun

Naik Gaji? Hmmmmm...seperti alasan di atas lah...Belum setahun pun. So tak payah mimpi kuat-kuat lah kan?

Menang hadiah? Hmmmmmmm...I'm not a lucky person biasanya...srott!sroott!

Tak kisah la mana-mana ye. Kalau sudah tanggungjawap, kenapa kena fikir keluar atau masukk kan?? Yang penting how to manage it. Life & Money tak boleh dipisahkan. Realistik kan?

Semoga rezeki milik ku lah...tak mungkin gatal tangan sebab nak dapat duit mas kahwin + hantaran pulak kan?? Tak logik langsung...Celah mana datang calon nya? Celah mana datang plan nya? hahahahha!


Errr...dreaming...huhuhu


No comments: