Friday, December 4, 2015

Beli Jubah Pertama

Assalam.

Sudah Jumaat dah. Kejap sahaja. Tahu-tahu dah pun melangkah ke bulan terakhir dalam kalender sebelum kita semua bergerak memasang azam acah-acah macam selalu bila Tahun Baru menjelma.

Berkongsi kisah sedikit walau tiada pun yang kisah sebenarnya. Hehe

Saya ini spesis "selalu lambat" tentang fesyen. Bukan lah saya ini cerewet sangat tetapi lebih kepada rileks dan stick dengan apa yang kita suka asal selesa dan orang pandang tak rasa aneh. Hahaha

Seingat saya...Jubah Saya yang pertama adalah Jubah dari Pudore. Mira Jubah tuh. Warna merah menyala-menyala. Zaman tuh pulak sequin macam dah sangan "In" dalam fesyen. Kira siapa ada pakaian terkini dengan citarasa terkini dia memang ummpphhhh lahh!

So siapa ada Mira Jubah 1.0 ni? Lepas itu saya melarat dengan Mira Jubah 2.0. Sequin dia tahap superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lawa weh. sampai sekarang saya masih suka. Siap bahu ada sequin. walhal pakai tudung tak nampak terus pun. Tapi tak apa. Janji suka...wakakaka

OK. tuh aje la. nak buat kerja. Bye!



Simple dan segak. So siapa ada Mira Jubah ni? Saya dah jual as preloved dah...kekekekee... orang Sarawak yang beli!
 
P/s: Saya ada cakap ke saya ada buka FB page "Jubah Prelove Sahaja?". Kat sana bukan saya sahaja jual. sesiapa pun boleh! so siapa yang nak membuat penjimatan apa salahnya prelove sebab kebanykan tip top habis kot!!
 


 

No comments: