Tuesday, January 8, 2013

Kena Ambil Peluang Menceceh~



Assalamualaikum semua.

Aku rindu mahu menaip. Tah lah menaip sangat. Tapi menceceh. Nanti aku cari masa...Arrr. Please. Aku rindu. Ewwah.

Anyway. Dah 8 hari pun masuk tahun baru Inggeris. Macam biasa banyak orang banyak azam. Tak kisah la sekadar tahi ayam mahupun nasi lemak atau pun kuah dhal! (?). Still ada target. At least. Capai ke tak? Lain kira lah. Isk..jangan cantas orang nak berazam. Biar je dia. 



Konon-konon contoh azam lah. Bukan semuanya aku wish. Sekadar nak menyenaraikan sahaja. Certain dah makbul dah pun. Dan aku hairan aku lupa nak list kan untuk "nak kurus". Hahaha. Honestly, aku sedang dalam pembinaan berat badan semula. So aku kene get ready to say "hi" to kolestrol. Beloved kolestrol. Ahhh..tolong jangan datang dalam hidup ku. Please

OK. Aku merepek.

Akhir kata. Selamat tahun baru buat semua. Hope semua impian jadi nyata. Tambah usaha. OK?

* kadang-kadang kalau menaip setakat nak cakap begini macam serupa tak payah menaip. Anyway lagi sekali aku nak cakap. Aku rindu. Dan aku ada beribu-ribu gambar dalam Note ini. Entah apa-apa lah yang aku captured. 

Ehh... Gua ada Instagram youuuu... jom jom..hahaha


Instagram

1 comment:

mizzura said...

sep tangan...aku tak ingat aku ada komen entry ni ke tak..ke kat IG..hahahaha..

aku pon sampai kawan aku bg anugerah suka tangkap gambar untuk simpanan sendiri..sebab kt fb pon tak haplod...kikikiki