Thursday, September 6, 2012

Turn to 52 Years Old...


Assalamualaikum..

Mesti kena masuk blog. Ewwwah. Padahal orang mana peduli. Tapi saya peduli. Suka nak buat entry kalau ada masa lapang. Sebab merepek ialah hobi saya. Boleh terima tak? hahaha

Tanggal 25/08/2012 hari itu hari jadi Mama. Kebetulan Mak Cik saya buat makan-makan sikit. Saya pun tak lepas peluang membeli sebiji kek. Walhal tuan badan mana la makan kek sangat. Kena jaga makan. Luka operation  pun tak baik lagi. Tapi tak apalah. Nak buat kenangan.

Hadiah? Kebetulan handset Mama rosak. Jadi belikan dia handset baru. Biasa-biasa sahaja. Cap Nokia.

OK, jom tengok gambar laju-laju.

 Kek beli laju-laju. Adik tuh memang tau. Tak berseni tulisan. Orang suruh tulisan sambung. Baik akak je yang tulis..Tapi tak apalah. Janji kek.

Abangah duduk sibuk pacak lilin. Dah la pacak tak pakai pemacak yang dibagi. Dia main sondol je lilin tuh. Nasib tak tumbang. Iskk...

Mama ready nak potong...sambil senyum
 Mama & Abah...

Birthday cake...Banana Chocolate

Kak Long nak set gambar Mama besar-besar. I love Mama!

Selamat hari lahir yang ke 52 tahun Mama. Semoga Mama dikurniakan Allah dengan kesihatan yang baik. Dipanjang umur. Dipermudahkan rezeki. Dikelilingi dengan kasih sayang anak-anak  dan suami serta sanak saudara dan juga sekitarnya. Ditingkatkan keimanan. Dijadikan isteri mithali dan solehah. Kalau nak cakap apa Kak Long buat dan doakan memang tak terbanding dengan limpahan dan pengorbanan Mama terhadap Kak Long dan juga adik-adik. Apa-apa pun Kak Long berdoa Kak Long menjadi anak yang solehah buat Mama. Tolong daya mampu Kak Long. Kalau Kak Long buat salah termarah termerajuk terluka kan hati Mama, Kak Long minta maaf. Kalau Kak Long ada jodoh harap suami Kak Long itu yang terbaik buat Kak Long. Harap dia bantu Kak Long jadi anak dan isteri serta ibu solehah. Harap Kak Long tabah macam Mama. Insya-Allah, Kak Long jaga Mama sampai hujung nyawa. Aaamiiin.

Amboi panjang ucapan. Macam la Mama baca blog ni kan?. Hahaha.



No comments: