Friday, November 2, 2012

Merdeka yang ke 55


Salam..Hihihhih

Tak kira. Tak kira. Nak tempek juga walau dah lepas 2 bulan berlalu meninggalkan tarikh 31 Ogos 2012. Yes. Itu merupakan Hari kemerdekaan Malaysia yang ke 55 tahun. Alhamdulillah negara aman sejahtera dan tiada penjajahan dan kekejaman berlaku. Tapi jajahan pemikiran dan kekejaman secara halus memang berlaku. Hmmm

Bukan nya apa. Memang entry dengan tajuk sedemikian sudah terpahat di akal dan sanubari Siap da snap gambar. Tapi apa daya masalah teknikal yang berlaku betul-betul mencengkam hati I nak buat entry walau saya tahu memang tiada sesiapa nanti-nantikan.

Ceh~ Blog aku ni layan feeeling aku je kot kan...

So..Malaysia...selamat Hari Lahir ke 55. Semoga kau terus maju dan maju dan maju membina jatidiri anak-anak watan menjadi masyarakat gemilang, terbilang dan cemerlang. Tapi kalau takat lahirkan jatidiri macam Vivian & Alvin itu, elok la dijauhkan. Tak sanggup I tau. Kecewa betul. Malu jangan dikata. Rasa kesian tengok pun ada. What are things pop-up in their mind to choose that way?

Ok lah. Berpatah balik dengan tajuk asal. Bendera ini purposely dibeli dengan penuh semangat. Menggantungkan nya pun penuh semangat. Tapi ampun kan saya sebab vertical. Apa daya space yang ada begitu.  

Love U Malaysia...
(location: Restoran Anika Selera, Kelana Jaya)

* Apa lagi....bila nak buat cuti-cuti Malaysia?

No comments: