Wednesday, December 21, 2011

Awek Cantik Ajak Mengundi!



OK, kalau cakap awek cantik sahaja, laju dia. Dasar. Kehkehkeh. Tapi memang macam itu pun!

Kalau nak feed-back cepat-cepat mesti kene umpan-umpan bagai. So, rasa-rasa sebab apa PA boss mesti cun-melecun bergetah wangi-wangi? Rasa-rasa kenapa Pramugari mesti kena ambil yang ramping-ramping, cantik-cantik, hot-hot? Agak-agak kenapa eh?

Kenapa agak-agaknya bahagian sales kalau boleh nak orang-orang yang cantik bergaya marvellous untuk kaut untung? Kenapa bos kadang-kadang hantar awek cun dan juga pandai untuk close deal kasi release itu invoice? Mengapakah? Kenapakah?

Ah, malas dah asyik duduk tanya kenapa-kenapa sini. Lu pikir lah sendiri.

OK, saya rasa laaaaaaaama gila tak baca surat khabar dengan sepenuh hati. Jadi segala update tidak berapa tahu melainkan orang lain perkatakan. Baru lah saya hegegh-hegeh cari fakta dan info dekat internet. Maklom lah..konon-konon saya ni macam wakil rakyat. Fuh...nasib baik saya tak ketinggalan tahu pasal Student kita yang kahwin gay di Ireland ituuuew. Fuh. Kasihan sangat ku rasakan. Semoga beliau pulang ke pangkal jalan Aaamiiin (hanya itu yang mampu, nak bebel banyak akan mengguris banyak perasaan rasanya. Jadi mungkin diam adalah yang terbaik, tak gitu?)

Yang saya rasa saya tengok dengan sepenuh jiwa ialah cerita bersiri "Tentang Dhia". Ah. Melalut. Lain kali cerita. Orang nak cerita pasal

"Mari Daftar Undi, Mari Mengundi, Mari Pangkah-pangkah"
*bagaimana nak daftar undi?

Semoga kita semua tersenyum bahagia. Kalau dah jadi...tak ada apa boleh buat...Hmmmm

Lagi sekali, atas seruan AWEK CANTIK AJAK MENDAFTAR. Jom lah cepat daftar undi kamu tuhhh! Serius aku tak tipu, dia memang cantik oii! Tak percaya tengok lah!

* Andalah wira negara...ececececece! Percaya tak kamu tuh wira? Bukan Iswara?

No comments: