Tuesday, January 3, 2012

Ruginya Rasa...



Errrr..pernah tak kamu-kamu rasa macam mana tiba-tiba terdetik dalam hati macam "eh...ruginya aku tak buat bla..bla..bla.."?


Hahahaha!

Saya selalu sangat macam itu tahu? Isk.

"Eh...rase rugi pula tak beli banyak-banyak"
- bila benda yang kita ada itu sangatlah ifektif dan memudahkan

"Apsal boleh beli bagi orang lain tapi lupa nak beli untuk diri sendiri? Rugi pulak"
- macam beli apa-apa dekat pekerja...tapi lupa beli untuk diri sendiri. Lepas itu bila cari untuk didi sendiri susah pula nak jumpa! Atau terus tak jumpa sebab dah habis.. T___T

"Eiii..ruginya tak angkat telefon tadi"
- konon macam kes SHELL dulu, saya biasa tak akan angkat nombor tak kenal. Biasa kalau dekat office, in case aku dapat missde call, then aku google tengok dekat mana dulu. Kalau agak-agak aku syak penting, aku call balik. Kalau tak pakai tak ah. Kes Shell ni...aku tepuk dahi lah sebab tak angkat call sebab pergi solat. aiseh man! kalau tak dah menang aku. Tapi Alhamdulillah, diorang ada call kali ke-2. Kalau tak angkat gak..jawapnya melepass I

"Rugi tak dengar bunyi telefon"
- kalau tak mesti sempat keluar pergi mana-mana dengan member tuh!

OK. tuh jek!

Happy new year everybody!

* Jadi next time, kalau terdetik nak...nak kan je la selepas timbang-timbnag fikir..

No comments: