Friday, August 5, 2011

Macam Kenal Mamat Nih...



What a small world. Lunch hour tadi saya membaca. Kan saya ni ulat buku yang suka membaca sampai mata kelabu. Eh? Ye ke? Suka baca online saja. Buku-buku pun suka tapi selalunya tak beli.

OK, patah balih cerita. Pergi jenjalan dekat blog Hanis. Sebab Hanis sebut pasal Dentyne. Tuup-tup rupanya dia nak cerita pasal Terrar-Oke! tuh. And scroll-scroll dia cakap dia cakap the winner is Megat Zahrin.

Aik? Aku macam familiar nama Megat-megat ni. Sepanjang aku hidup, kawan aku yang ada nama Megat adalah seramai tak lebih 3 orang.

Aku tengok, memang betul aku kenal. Lain sikit muka, tapi menambahkan ke-tidak-syak-kan aku ialah tahi lalat di sebelah kanan itu. Itu lah menguatkan instinct memang kenal mamat ini. Classmate/schoolmate aku time form 1-2-3 dekat SMK SS17. Memang betul dunia ini kecil gila. Tak sangka pula aku dia memang berbakat. Suara sedap habis! sepenuh jiwa menyanyi. Sebab time sekolah-sekolah dia ni stok kelakar. Suka melawak lepas itu kecoh. Lagi-lagi dengan geng-geng budak duduk belakang macam Dzazul Ehsan (eh? apa betol ke macam ni eja?)

OK blah. Panjang pula cerita. Macam ada gambar kelas time sekolah-sekolah dulu.

Tahniah to Megat. Hadiah yang dimenangi sebanyak RM15K tunai dia nak buat belanja kahwin. Yeayy!

OK, lagu-lagu dia nyanyi sepenuh jiwa raga. Aku suka yang ini. Malaysian Sweetheart~.



Lain-lain kau U-tube ah tengok. Jangan lupa tengok lagu dia tulis sendiri "Grete Song"






OKeh...bye

* ...and just discovered that DJ Nas-T pun schoolmate jugak? What? Hahahah... Fatut lah..fatut lah muka kamu familiar saja tengok 1st time dalam siri KAMI. Kamu lah ABU tu ye? Hahahaha..memang dunia ini kecil saja...

No comments: