Monday, March 14, 2011

Rambang 5 - Incek Polis Menyelit, Tembak & Saman

Kusss semangat...sana sini sibuk cakap pasal saman hari itu. Aku pulak steady, sebab fikir tak pernah ada rekod.


TAPI!

Hari itu! Sewaktu memecut ke arah Putrajaya dengan laju lebih dari 120km/j...tiba-tiba nampak abang polis tengah menyelit di tengah tiang dekat bawah MUFORS tuh...duduk syok "menembak" kereta.

Aku ke yang dia tembak? aku ke? Aku ke? Ye lah kan, aku duduk lane laju...ada peratusan kebarangkalian gak yang kena tuh aku walau besepah kereta memecut kiri kanan. Maklum lah, jalan nya stret jek...sedap ah tekan minyak. Lori pun ambik bahagian memecut macam bontot belakang dia pendek. Padahal tayar 18! Ceh!

Untuk kamu-kamu...siapa lain kali nak cek saman...meh sini lah! KLIK RILEK

Then aku cek lah juga. Mana lah tahu betol-betol kena...kalau kena, habis lah aku...yang offer saman murah dah habis...(ye ke?)

Dekat MYEG cakap cam nih:


Fuh...lega...

Bila cek RILEK...



Tara! Memang tak rilek aku...hahahha

Rupe-rupenyer aku tak berapa nak pandai cek dekat MyEG time mula-mula.. * Malu...apppppaaaaaraaa!


Ambik kau...saman ke julung kalinya...Ini macam menjejaskan kekredibilitian aku dalam memasuki pertandingan berunsur "minyak petrol" nih...maklum saja lah....asyik nak naik harga aje..kang kereta aku aje makan..aku tak payah makan...Kekekekeke

Setel!!

* Papehal, memandu laju-laju itu bahaya ye anak-anak. Ingat sebelum kena. (eh? cakap dengan siapa nih?)


No comments: