Tuesday, February 22, 2011

Gendut-gendut, bergirang-girang...

Hi,

Saya tak boleh tidur. Ada barang dalam kepala. Yang pasti bukan ganja atau ecstacy. Tak tahu apa. Kalau barang-barang macam itu mungkin aku dalam keadaan di awang-awangan. (mane aku tahu, aku teka aje). Ini aku rasa susah nak tidur. Susah nak pejam. Then biarlah...sampai lebam mata. Sekarang kan ada banyak produk kecantikan. Eceh! Macam lah aku beli.


OK..moveeeee!
ini entry gambar-gambar sahaja.

Nak tempek kenangan lama. Siapa kenal aku, aku memang suka hidup dalam kenangan. Sangat menghargai tiap detik. Walau orang tak ingat, aku ingat. Tapi kalau pasal bab belajar Sejarah ke apa...erm...aku lupa. Aku paling ingat pasal hal paleotitik. mesolitik neolitik saja. Sebab tuh time ujian sejarah masa awal-awal form 4 dapat 93markah! Sebab bab tuh fun. I likee..
OK...nampak saya cenderung merepek layan jiwa. Bukan jiwang.

Nah aku tempek sekarang. (photo-photo telah cuba disusun mengikut urutan kejadian...)

Ini di Armada Hotel. Jamuan Krismas.
Orang lain sebok berkaraoke, aku sebok makan.
(baru teringat rupanya pernah masuk tempat karaoke bila jumpa gambar ni
- Kejadian: tahun 2004

Kenduri kahwin Akma dia Padang Kuda dekat dengan Tasik Titiwangsa.
Ingat lagi time nih, malam sebelum kenduri, aku practice dengan Abah suruh tunjuk jalan
sebab esoknya aku kena pergi sorang-sorang. Maklum lah, aku ni "buta" jalan.
Kelihatan macam tahun 2007-2008 macam itu lah

Ini time Head of Department belanja.Teh nama dia. Best dia ni. Kelakar pun ye...
2007-2008 lebih kurang

Besungguh betul minah bau hijau tuhh...
Ini BBQ untuk krismas di office
tahun akhir 2008

Ini makan-makan di Tuk Tuk Thai, Subang Hitech Industrial Park
Eh? Rasa macam tahun 2008 juge nih..huhuhuatau mungkin awal 2009

Ini makan-makan sempena Chinese New Year.
Buat dekat office jek..bukak khemah..
Tahun 2009 juge kot?

Makan last day Kak Syahrina (purple depan tuh) last day kerja..farewell at Secret recipe
Nampak macam tahun 2009

Steambot...tahun erm...awal 2010...atau akhir 2009

Raya 2009 di office. Asyik tempek gambar dengan perempuan jek. Padahal besepah laki juga. Tapi depa duk melepak tempat lain. Ini kamu kongker bilik meting jadi tempat sendiri..
Sambil tuh sambut birthday Ona (yang ke 4 dari kanan) & kak Jem (1st dari kanan)
Tahun 2009

Raya 2009..kenyang beb

Time Birthday Zura, tahun 2009

Chrismas 2009...BBQ office saje...

Belakang kami ada telecommunication tower...tau?

OK..maximum gambar yang ada bersama rakan-rakan office ialah sehingga May 2010 sebab lepas itu aku dah tukar tempat baru (sekarang la) setelah 5.5tahun perkhidmatan.

Habiskan usia tua dekat situ jek...setia tak saya? hahahaha..

Jangan tanya kenapa kami (khususnya aku) kejap kembang kencup. Ianya adalah berkadar langsung dengan suasana kerja dan juga promblem ketika itu. Eceh! (alah..cakap aje lah kau kuat makan...apa susah? ye tak?)

Gambar yang digeledah sangat lah banyakkk...sangatt...kebanyakan tentulah berlatarbelakangkan suasana ex-office. Sebab masa aku memang banyak habis di sana. Patut lah pakwe taknak dekat dengan kami. "kawen" dengan office rupenyer...hahhahaha...Busywoman always not the right choice eh? Are you sure? :-P (eh?tiba-tiba)

* Tengah pintal-pintal rambut. Patut kena potong. Tapi belum potong. Kan best tau-tau bukak mata rambut dah potong. Jangan botak sudahhhhhhhh..kes naya nama dia.

* Next time aku tampal muka sambut birthday pulak ye... (kan aku cakap...makan tak sudah-sudah). Gambar attend kahwin pun banyak jugeee...

No comments: