Sunday, February 27, 2011

Itu lah Orang Pompuan..Habis Kereta


Hishhh...tak payah simpan hasrat nak pakai kereta besar-besar la macam nih. Kalau tak sakit hati tengok kan?

Kalau yang kereta besar itu cik abang punya, jawapnya jadi mem besar aje dekat sebelah. Jangan mimpi dapat drive. Kalau dapat pun mesti kena bawa slow-slow..takut tercalar ke ape tah, kan?

Errr..tapi...iye ke?

Tak po lah.

Nak habaq nih...

Tah bila masa kena tah. Mesti pergi gesel sagat time berangan. Al maklum lah...jalan rumah saya itu bukan comel sangat. Huhuhuhu..hasil nya?

Nah!


So? macam mana nak bawak kereta besar sikit? kereta kecik pun habis kena lanyak macam ni. Kalau lah ada cik abang yang ada kereta besar, aku buat macam nih, kompem cegil mata dia dekat aku.

Boleh imagine orang lain sakit hati, sebab kalau aku buat sendiri dekat kereta sendiri pun, aku sakit hati dengan sendiri.


Huhuhuuhu...


haiya!haiya! wa punya kereta habisssss

3 comments:

Lieynanilaz said...

aduhhh....repair tu kopak duit gak tuu...samalah kita...kete saya pun bercalar gak depan..kiri kanan lak tu...sendiri bikin...pandai sangat...hambikkk...huwahuwa..

hafni said...

calar tu tanda macho la nozie...takper...hahahhaa

Azira...Nozie...Kechik said...

jawapnya orang tgk pun takut nak bagi bawak kreta lain..bawak beca aje lah aku cam nih