Tuesday, April 5, 2011

Ambil Sikit Kesempatan

Secara kasar, nak update laju-laju

1) Saya sedang usaha untuk sesuatu

2) Ais krim saya tak jadi...frust...akan kerjakan lepas balik kerja nanti. Wait & see the progress mcm mana, OK?

3) Atok saya sudah keluar hospital. Last week dia kena tahan. Makan pun tak lalu. Demam. Abah pun sini demam. Pakej darah tinggi naik. then pergi PPUM Jumaat malam tuh

4) Saya rinduuuuuuu kawan-kawan saya

5) Kene fikir nak beli hadiah apa untuk birthday budak perempuan kecik yang umur setahun. Any idea?

6) Kene fikirkan idea untuk beli hadiah apa lagi untuk farewell. Connie minta idea..Wallaa! Apakah aku seperti jentera idea? Eceh! Bajet brilliant lah tuh!.

7) At last, setelah 16 tahun lepas masuk Sunway Lagoon, last week sempat masuk lagi dan mandi! Errrr...saya nak lagi extreme dari ni boleh?

8) Saya rasa saya suka nak buat faux, sebab dia sangat comel. Anyone there yang minat?

9) Patut sekarang saya kena ambil kesempatan buat "Tutorial"..tapi saya tak ada mood lagi.

10) Oh! air oat + susu saya tertumpah atas meja saya lalu terkena segala macam drawing. Oh ! Oh! tinggal separuh dalam cawan...harap office tak bau hapak..

Bye

Bye!

No comments: