Friday, April 1, 2011

Pergi, Ganti, Raksasa (?)


Apakah yang pergi? Siapa? Orang lah...

Apa yang ganti? Tentu lah orang juga...


Cuba teka apa dia?

Tettttttttttttt...habis time dah.

Jawapan nya orang yang berhenti kerja dan masuk kerja. Kan salah satu contoh "patah tumbuh hilang berganti".

Apa kau merepek nih Nozie? Ahhhh...jangan banyak soalan. Tengok jek.

Ini farewell lunch yang mampu menukarkan saya menjadi raksasa..OH? Bukan saya yang berhenti kerja..tapi ada orang lain. Takpe lah, jodoh kita sampai di sini saja. Eceh! Good Luck!

Tengok:

Suasana yang di snap secara "berat punggung" kira main snap ikut nasib nampak apa lah...

Sesi penyudah..

Penyebab bertukar menjadi raksasa...
(p/s: saya suka yang hijau macam mee tuh - Soba)

Sorry..ini je saya nak ambil..sebab dia membuat hati saya berdetak-detak macam nak lompat! Yeayy! Yummy tak?
Klik gambar untuk berkenalan dengan kek-kek itu ye..

Beberapa sesi makanan yang ditelan oleh "seseorang" yang macam hampir secara "pukal"

Pinggan 1

Pinggan 2

Pinggan 3 - lupa dah..nak ambik

Pinggan 4

Yang ke 5

Yang beberapa pinggan ke depan berupa ais krim.
(Yang dah tak boleh nak pulun: Hidangan berbentuk roti-roti dan sup-sup serta buah-buahan)


Apakah ini ya? Siapa tahu?



* Ini bukan saja orang boleh jadi raksasa, tapi lemak-lemak pun boleh berkumpul jadi raksasa. Patutlah orang sekarang banyak berkolestrol ...BERTUKAR!! (nada macam ultraman nak bertukar dari manusia jadi hero gagah)

* Tunjuk dekat mama apa yang saya makan, mama caka "Ya allah Long, tak mengucap ke makan?"...Hmm...errr..tapi saya baca bismillah...

* Semua pun gerun nak kawan dengan saya...sebab saya macam raksasa jadian....I'm a food lover sebenarnya..

* Lepas tuh bebel sendiri kata salahkan baju seluar tak muat. Sekarang dah tahu lah kenapa dan salah siapa kan? Jangan contohi tabiat pemakanan macam ini.

* Oh! Boleh pula terserempak dengan customer kedai parents saya ni. Memang keciknya dunia...alahai...


Info tambah:

Lokasi: Cafe Suria, Hyatt Saujana Hotel
Date: 31th April 2011
Time: 12pm - 2.30pm

Penutup: Tengok Siling lah..amacam?

----Sgt; Fuuuuuh...kena puasa seminggu dua lepas ni, bagi natural balik ..srott..srottt...


No comments: