Monday, January 10, 2011

Belum Sampai Waktu, Tapi Sudah Dapat Hadiah...

Awal-awal... Ehem...ehem... tunjuk hadiah dulu...tengok hadiah sikit!

Tara!!!

Tapi...ini BUKAN susulan dari kisah INI (progress 1) dan INI (progress 2) juga! Belum waktunya. Aku punya masih boleh bertahan lagi.


Ini sebenarnya untuk adik saya, YUYU. Nah...ambil sebijikNokia C1-01 untuk kau. Simpan elok-elok. Henset kau canggih kalah KAk Long..Srott.sroot... JAdi tolong Long kumpul duit. SILA KLIK IKLAN NUFFNANG SAYA SETIAP HARI SETIAP WAKTU...OK?


Beli ini sebab:

1) HP dia macam nazak. Dia pula jauh dari keluarga. JAdi untuk elak tidak dapat dihubungi, beli seketul sebagai standby.


2) Sebagai hadiah birthday dia. Sebab dia balik awal sangat dan akan muncul di depan mata lebih kurang 6 bulan dari sekarang, maka saya pun memberi hadiah harijadi untuk dia. Awal lagi. Bithday dia akhir bulan.

(P/s: Agak-agak nanti birthday Yuyu betul-betul, dia sambut dengan siapa ye? Ada kawan-kawan nak buat surprise tak?)


Saya punya nanti saya belilah sendiri bila sampai waktunya. Sekarang masih mencari berkenan dihati sambil mengumpul duit. (Kalau menang hadiah laaaagi bagus! tapi saya bukan orang yang bertuah dalam pertandingan...huhuhuhuhu)

No comments: