Monday, January 10, 2011

Kakak Kembali Sepi...

Eceh!

Gila la statement..macam nickname "abang_sepi" "gadis_sepi" time zaman aku aktif main MIRC jek! Tapi nick-nick cam semacam ini tidak lah aku layan. Aku suke main kuiz time MIRC aku.

Adik aku baca pun gelak. Mesti dia perasan bajet macam dia "ratu" hati ku, kan? Padahal..mana ada! Buekk!!kehkehkeh!

Malam ini bermula lah kembali zaman aku kena tidur seorang diri tanpa teman di sisi. huhuhuh...Tiada siapa lah yang merepek dengan aku sebelum masing-masing terlelap. Takde la yang sakat aku atau gelakkan aku time aku tidur...

Very sad. Tua-tua ditinggalkan keseorangan. Ada peneman kan bagus. Boleh sambung merepek sampai puas. (Kalau tak kena marah lah)

YUYU dah balik . Nampak nya aku akan kembali menjadi "warga emas" yang tidak emas mana. Ditinggalakan keseorangan oleh MEREKA. Boleh kerepot aku sorang lepas nih. Huhu. I nak emo skarang...zuuusshhh!! (lari macam bunyi libasan masuk bilik tolak langsir..eceh! Boleh imagine?). Siapa macam aku, faham lah maksud aku ni. Lepas ni boleh hadap dinding, hadap cermin, tidur tergolek-golek hindustan tapi mata tak boleh pejam. Nehi!

Sempena YUYU mahu pulang meneruskan perjuangannya menuntut ilmu, maka Beta amat berbesar hati untuk menunaikan hajatnya. Maklum lah, Beta ni "HOT STUFF" (konon-konon...perasan!)...mahu memberi kasih sayang kepada semua. Semua orang kena booking I awal-awal. Jadi kena berbagi masa la kan. Kalau tak bagi masa, nanti ada kecil hati ke merajuk ke, atau mengaum. Harap semua faham ye anak-anak. Ibu memang mahu puaskan semua. *(tibe-tibe bertukar jadi ibu pulak!) Baik tak saya? Tak sayang kak long tak tahu lah nak cakap.. :-(..srott!sroott!

So...

Lokasi melepaskan hajat (bukan hajat air besar/kecik OK!) di hati YUYU, kami pun ke sampai ke lokasi yang paling hampir sekali seperti yang pernah saya war-war kan DULU. Yeay! Tak payah pergi jauh-jauh. Lepas Maghrib terus terbang ke SANA. Yuyu cakap sudah lebih 6 bulan dia kempunan. Kasihan kan dia nih, kan? :-( ..hahahahah... :-P



Saksikan lah!


Lokasi...


Tengok sikit lighting fitting dia...eceh! saya rasa macam..err..errr...shining-shining.. (Ya laaa..tempat barukan)

Muka Penghajat...

Muka Menunaikan Hajat (aik?? nampak muka macam buang hajat ke nih?)...OK..tukar..tukar..Muka Penunai Hajat...Apsal muka kau ketat senyum?

Peneman Penunai & Penghajat...
Muka atas: Abangah- baiklah, aku maafkan kau sebab buat muka macam pailang...
Muka bawah: Abah
(Mama mana? Mama tidak dapat turut serta...lagipun mama tidak berapa nak gemar makanan ini..huhhuhu)

Menunya?

Muka duk melantak...
Photo bawah: Yuyu cakap ape ngan Abah nih?

Kenyang...ambil angin di luar sementara pergi membayar bil


* Puas hati semua? Saya sebenarnya sangat lah gemar aktiviti keluarga. (Saya ni agak homey orang dia. Saya lebih prefer menjadi Familywoman dari wanita berkarier. Serius. Kerja itu satu tanggungjawap. Kalau tak siapa yang bayar hutang aku tuh??) Tapi kalau berjalan boleh juga. Prefer berteman. Bukan tak boleh jalan lone ranger, tapi macam hati sayu sebab rasa sorang-sorang. Tak seronok. Saya rindukan seseorang masa ini (tiba-tiba)...tapi tak dapat diluahkan dengan kata-kata...harap dia tahu (tahukah?huhuhuhu)

So...adakah kau puas sudah YUYU ooi? Sila tatap muka Kak Long banyak kali di sini kalau rindu. Sila simpan hajat kamu untuk 6 bulan seterusnya...DAN JANGAN LUPA KLIK IKLAN NUFFNANG KAK LONG HARI-HARI SETIAP WAKTU SETIAP KETIKA. AJAK KAWAN-KAWAN KLIK JUGA. TOLONG KAK LONG YANG COMEL NI... (uhuhuhu..kesian nya..akak siapa lah yang sampai macam nih gaya nya?)

Chow!

No comments: