Wednesday, January 12, 2011

Update Rawak

Salam, pagi...

1) Lately susah mahu tidur. Bangun tidur bangun tidur beberapa kali. Pelok apa yang boleh pelok. Tapi tak boleh lena.

2) Bangun sangat-sangat awal, tapi paksa mata suruh pejam juga.

3) Dalam tak boleh tidur, mimpi juga. Mimpi baca SMS yang ditunjukkan oleh teman kepada saya yang berbunyi "Saya mahu bagi awak Keluarga". OK. Tamat

4) Pagi yang sangat cantik. Matahari tidak malu-malu. Menunjukkan cuaca sangat baik. Semoga cuaca terus dalam keadaan baik hingga ke petang hingga ke malam dan keesokan hari dan seterusnya. Semoga kehidupan kita semua akan seceria cuaca pagi ini. Semoga kuat menempuh hari mendatang.

5) Saya sangat lapar.

6) Tapi bukan sangat free. Cuma take a break...

7) I wondering what happen to my "tomorrow" day. Do you?

Kehkehkeh..saya sangap. Aku ingat macam nak pergi gym jek...tapi tak pernah pandai. Pergi pun yang dekat Stadium Panasonic ke ape tah, yang dekat roundabout shah alam tuh. Bayar RM2 sejam kot...

No comments: