Wednesday, December 8, 2010

Macam Megi Dalam Pembungkus jek


Salam tahun baru,

Lidah kamu apa khabar? sihat?

Weh! apa pasal tanya lidah nih? isk...lidah buaya ke?

Bukan..bukan...kau teka salah!...buekkk!!

Tahu tak, Kentang Pringles yang Seaweed Flavor tuh sedap? Aku suka. Kau Pergi cuba. Sama tidak lidah kau dengan aku? If sama, So boleh kita boleh bukak "Geng Lidah Seia Sekata". Yekk! Geng apakah ini? Baik kita bubarkan lah. Demi ketenteraman awam.



Baiklah (angguk-angguk).

Rasa macam di syurga pula mula bekerja pada hari Rabu. Makna kata lain minggu ini hanya kerja 3 hari. Macam Heaven buat masa ini. Tapi tidak tahu lah kalau kejap lagi turn to Hell. Hahahahaha!

Isk! tak baik kau ini. Kerja, kerja saja lah. Kan akhir bulan dapat gaji. Takkan mahu gaji buta. Shame on you tau. Macam itu gaji kau RM8K pun tak cukup! Betul...kau cuba test. Aku belum boleh test lagi, Sebab gaji aku bukan RM8K. Kekekekekeke...
(psssttt..belanja aku eh? :-P)

Gila macam kentang betul. Aku langsung tidak sempat membuat sebarang draft. Walau ada beberapa aktiviti/ilmu dikongsi, tapi masih belum berkesempatan bercerita lanjut. Patah hati. Padahal berkobar-kobar.

Jadual kerja di akhir tahun ini juga macam agak padat. Atau lebih tepat kerja sudah pandai cemburu dengan aku. Tak bagi can aku menggoreng cerita. Cerita masih berbungkus macam maggi dalam plastik.

Padahal time baring-baring aku ada idea mahu sampaikan sesuatu. Poyo bukak laptop, lepas tu aku tidur. Langsai! Bangun tak ingat apa-apa dalam kepala. Ingat mahu dating jek! hahahaha

Ok FINE!

lepas itu langsung aku tiada modal seposen dua. Ceit! frust!

bLAH! TATA



Oh! Jangan lupa cuba ini eh?


sedap ni...rase macam dekat dlam laut..hahahaha..merepek

Adios...

No comments: