Wednesday, December 22, 2010

Ni Dah ada Wishlist ke belom nih?


Duduk mimpi nak apa...nak itu..nak ini...nak sane..nak sini....


Salam... Sajalah gatal jari nak type juga walau otak blur.

Tahun baru kalender Islam sudah lama kita masuk sejak beberapa minggu yang sudah.
Sekarang tahun baru yang tak Islam pulak akan menyembulkan "muka" nya..

Kau orang sudah pasang wishlist ke ha? Azam?

Aku rasa macama aku tak pernah ada target. Tiada azam apa-apa. Kira macam redha. Cuma niat dalam hati cakap "Aku akan buat something yang bagus untuk diri aku".

So..tak kiralah apa kan, hope ada yang best-best lah jadi.
Aku bukan apa...aku rasa macam tidak tahu nak minta apalah. OK lah...nak habis time. Mahu poyo buat tender...

Yeay!
Daaaaaa...

2 comments:

Unknown said...

Sweet wishlist...

Shira Mary Jenn said...

selamat berkenalan ya ;)
follow sini, jemput singgah belog sy.