Friday, December 3, 2010

Pra-Trip...


Ehehehe... :-)

Salam jumaat everybody. Tomorrow tak kerja, Lusa pun tak kerja. Tulat apply cuti. Selasa PUBLIC holiday...

Hoooyyeeeeyyy!!! Ngeeeeeeeee..suka..suka...i liookeeeee! Ya beda bedu bedu budu...

Saja tempek ini. Untuk keterujaan sendiri.


Langkawi pun Langkawi lah...I nak Hawaii..hahahh.Shut-up u. orang mahu bawa pun kau banyak bunyi. sekeh kang!

Pssstt...saya mahu buat pengakuan ni. Saya TAK PERNAH jejak Langkawi seumur hidup saya. How pity i'm, kan? srroott srett ssroot...dah umur macam ini masih tidak kenal apakah itu Langkawi Si Helang Melambai. Hanya dengar khabar dari orang-orang menjual cerita sahaja. Sebab dia jual, jadi saya beli lah....Tambah pengetahuan...

Hakikat nya memang benar. Tiada bohong. Tapi saya pernah di Kuala Perlis makan laksa. Boleh nampak helang melambai-lambai saya untuk pergi lagi dekat. Tapi belum ada rezeki.

So? agak-agak planning trip ni success tak?

OK..Bye

No comments: