Wednesday, February 29, 2012

WW #17: Ketinggalan!


Salam. Memang betul-betul terbengkalai. WW bertemu WW. Yes. Sebab between WW ini tidak terselit sebarang entry. Kalau ditinggal, memang tinggal habis tak taip. Tapi kalau sekali rajin dan peluang terbentang luas, berderet-deret entry keluar sampai orang tengok rasa menyampah baca. Hahaha

Sebenarnya saya rajin tahu? (OK, orang yang rajin tak payah cakap rajin kan?). Cuma saya tiada ruang menyelit...

So, sebab lambat, saya nak ambil peluang menempek! Patut Wordless..tapi jadi Word Less... (?)




Lain kali cerita la ye.. 

Selamat ketemu ditarikh yang sama pada 4 tahun akan datang! Tahun lompat kita ni. Meaning that saya waktu itu sudah pun memasuki ahli 30-an. Ohh? (itu pun kalau aku masih lagi sang makcik yang rajin tulis blog ye??..hahaha!)

Bye!



No comments: