Monday, October 25, 2010

Entry Kosong, tak Perlu baca

Ini entry kosong sahaja


Fuhhh…fuh…fuhhh..puffff!


Hai…hai…saya sedang tercungap-cungap nih. Berhenti sekejap selepas penat berjoget-joget hiburkan hati. Hahahahah! Sorry…..I mana pandai berjoget…tapi selalu imagine terjoget-joget ikut rentak lagu..


Hari ini Ahad, 24th October 2010..


Sebenarnya…


Saya di rumah saya, di Mah Sing sini…siapa tahu? Mari lah datang beraya kalau mahu…hehehehe…eh…sebenarnya saya bukan menetap secara total di sini..tapi hanya singgah-singgah hujung minggu sahaja…masih belum sampai waktu untuk menetap di sini…bila? Saya tak pasti bila..tapi saya sangat mahu..Insyallah…suatu hari nanti…harap-harap sempat..


Saya baru selesai menyapu dan melompat-lompat mencapai sawang-sawang sebenarnya.. lepas ni mesti aku boleh jadi ramping..pastuh jadi model…model iklan Susu..susu Anlena atau pun iklan Nesvita..merepek! kau blah skarang! Kau tuh sudah lah tak cukup inci…ada hati kunun..


Eh!Eh!Eh..apa pulak tak boleh nya? Dalam TV siapa tahu aku tinggi ke rendah?kau memang jelesss! Bluekkkkkkk!


Macam mahu bersenam aerobic! Tapi malangnya saya tak pernah buat. Perlukan teman untuk bersuka-suka..berborak-borak mengisi masa sengkang yang lengang (?)..tapi hakikatnya saya tak lengang…tapi melenggang-lenggang macam kangkung sahaja…menghabiskan sisa kehidupan pada hari ini..


Kenapa sisa? Ntah..saya rasa macam sisa sahaja..macam sisa makanan..lepas makan letak tepi…so saya rasa sekarang masa yang saya lalui macam tuh la..lepas habiskan masa..tinggal sisa masa..kan? Tak paham tak mengapa..tidak salah pun jika kamu tidak paham..


OK..masa untuk beransur..saya mahu mengelap dan mengemop pulak..confirm pasni boleh jadi Diva plak…jadi model Hai-O..kekekekeke! ada hati lagi tuh..ya Allah..perasan sungguh


Maafkan sahaja dia nih…orang yang sedang tak menentu mood nya memang begini akhlak nya…


See u..


* ni dengar lagu “JANGAN NAKAL”..sweet jugak lagu nih..tak sangka pattern lagu sekarang begini..kalau dulu lagu tangkap leleh jek…sekarang lagu straight forward..takde kias-kias..Tapi saya rasa saya suka lagu berkias..syahduu…auwwww


Tatatititutu

No comments: