Monday, October 18, 2010

Ini Bkn Ruang Memasak...

HAHAHAHAHAHAI...

Poyo tajuk ni...cam aku nak bagi resipi..padahal laman ini bukan Halaman Asmara..errr..tuh tajuk lagu...silap..Halaman Masakan

Saye dah tentu2 bukan makhluk yang terer memasak..apatah lagi nak bagi resipi kat kau orang..

TAPI!..suka hati saya la nak tempek apa sini kan..

Memandangkan saya bukaN terer memasak...

JADI!

Jika saya memasak tuh..umpama macam ajaib..lagi2 1st time buat menu tuh..

JADI! I tak peduli..tak kire..nak simpan ni sebagai momen best jugak!
Ini semua hasil kerja air tangan saye yang pertama..

Ala...jangan la kutok2 saye..1st time ma...support la weii!!hehehehe

Nah! amik sekarang..kalau tak mahu tengok, takpe..

DIPERSILAKAN...

Jeng..jeng..jeng
(untuk pengetahuan, ni semua tekak sendiri makan jek..maklom lah..)


Tomyam Campur - ter "KOW" sikit..pes tomyam telebey sudahh..tapi OK ngan tekak ku..HABIS...

Sup Campur - Ini bukan cendol Okeh! Cendol?apsal ko cakap camtuh? sebab sebaik saya siap masak, saya MMS gambar ni kepada adek saya jauh nun di Kelantan, dia reply " ni cendol ke?"..MAsyaAllah! aku masak sup ko panggil cendol dek?iskkk..saye tanye kenapa..dia cakap "Sebab aku nampak ijau2 cam cendol"..isk..

Tom Yam Putih - Tadi yang merah..sekarang yang puteh pulak..tanpa pes tom yam jek..sedap juga..habis..hehehe

Masak Merah Campur - actually, yang ni saya tatau apa name..nak panggil paprik ke masak merah ke ape..hantam sajalah...semua benda aku tibai...asal kau merah..aku panggil masah merah..heheheh

Nasi Goreng Blackpepper Campur - Hahahaha..ni blackpepper dia sedih tahu? sebab saya nak buat dia ber-kuah..tapi kuah dia kering..pastuh cam nak hangit sikit...bajet masak cam diva la kot...api besar bukan mainn..srot..srott

Nasi Goreng Belacan - Ini? Tak campur ke?Tak..tak.. OK la..tapi saye lupa nak amik gambar telur hancur yang akan dia letakkan atas dia sekali..

OK..sekian..harap terhibur..jalan terusss!

Nanti rajen saye tunjuk menu "ngeri" plak..isk..iskk

* jemput makan..ngapp!



No comments: