Tuesday, October 26, 2010

Itu boss aku...

Pagi saya datang kerja..

Masa parking...saya melihat ada seorang lelaki cina yang usianya sudah lebih separuh abad memakai pakaian kemas macam orang nak pergi meeting sedang menyapu sampah di depan office (menyapu sampah seperti botol air, tin minuman, pembalur plastik yang dibuang oleh malaun mane-mane sesuka hati dia lah tuh!)

Tahu tak siapa lelaki tua yang saya maksudkan? dia ialah BOSS saya, Mr Lee..

Aik? apasal boleh dia pergi menyapu nih? padahal ada cleaner mari nanti...tapi takpe...mungkin senaman...

Baru saya nak snap photo dia diam-diam menyapu tadi..terus tak dapat..sebab dah habis aktiviti dia tuh...

Saya baru nak menolong dia juga (hep! bukan bodek lah! kalau boss kompeni boleh buat..apasal pulak staff kecik cam aku tak bole buat...ye tak?huhuhu)

Humble juga boss ku ini...

*
Kadang-kadang saya jumpa orang berlagak-lagak..tapi tak sehebat mane pon...tapi demand kalah ape saje...

No comments: