Thursday, March 22, 2012

Hari Yang Panjang...


Assalamualaikum semua.

Hari in saya rasa macam hari yang panjang. Hari yang panjang biasanya terjadi apabila saya kelihatan macam tiada kerja untuk dikejar dan diselesaikan. Jangan panggil malas. Sebab kalau malas mesti pergi tidur dah. Kan? :-P

Otak kosong tanpa strategi. Setelah bertungkus lumus mengerjakan projek Filipina itu, maka akhirnya saya tiba-tiba "berehat".

Connie hari ini halfday. Dia berangkat ke Australia melawat anaknya. Selama tiga minggu. Eh terasa cemburu pula macam nak follow Connie. Dia cakap dia nak buat Sky Diving dekat Aussie nanti. Wah..nak ikut..nak ikut, teruja I. Connie, you should bring me together... :-P

OK satu cerita lain pula. Boss pula telah outstation tanpa pesanan ke China. Outstation ini akan bersambungan dengan Outstation ke Filipina untuk berjumpa pelakon hot cerita Calamidades  ke apa tah yang nama Bella itu minggu hadapan. Apa? Bella Calamidades kot? OK tipu. Dan sejak bila Bella itu datang dari Filipina? Siapa cakap? Isk kau nih.

Saya terbuat fitnah dekat bos. Ampun bos. Kang tahun depan ada yang tak naik gaji kang! Bella tuh cerita bersiri pasal wanita cantik tapi selalu nasib malang (ada tengok sikit-sikit cerita dia).

Kelihatan anak-anak buah terkontang-kanting sekejap. Atau mungkin seronok sikit-sikit bila boss outstation kan? Hahahah! Tak la juga seronok sangat sebab amanah sudah diberi untuk dikerjakan sebenarnya. Tapi dalam mode relax.

Actually I really want to share something with you guys. Tapi sayang pula bluetooth handset saya mereng-mereng. Cable HP pula tak ada, kalau tak dah selamat load gambar buat bahan mengarut.

So sekarang terasa macam melalui liku-liku hari panjang sementara menunggu jam 6 petang. Sepatutnya saya harus rebut peluang yang terpampang depan mata dengan menceceh perkara lagha. Tapi otak pula macam beku.

Cerita diakhiri dengan gambar Bella.

 Ni eden google jek..orang sana-sana memang cantik-cantik belaka kan?

Sekian terima kasih.

No comments: