Tuesday, November 30, 2010

Ala...AKu Baru Nak Excited




Ala...Aku baru saja teruja tau tengok amount dia. Tup-tup dapat email Nuffnang kata masalah negara. Salah kira. ter-duplicate. Ceit!

Memang la amount dia tidak banyak mana. Saja mahu mencuba. Kot-kot boleh buat pendapatan pasif ke kan? Macam tips from Hot. Fm cakap. eceh!Dan-dan aku petik siaran radio ini. Dulu-dulu rancangan 3R pun ada cerita pasal pendapatan pasif ini tau. Kamu tahu ke apa pendapatan Pasif tuh?

Anda tak mahu cuba?

Marilah cuba klik ini. Tak tipu. Tapi tidak payah la harapan tinggi. Tengok nasib. Kalau macam saya ini, belog pun belum tentu orang singgah mahu baca. Harapan to earn some fulus macam sikit lah.

Kalau blur-blur, pergi saja di FAQ nya. Klik. Nah! Kalau aku explain nanti takut kau pening. Maklum lah aku ini macam terbelit-belit dalam meng-explain.

Lain lah kalau kau memang glamer, Ramai follower atau ramai admirer ke ramai stalker sebok busy body hal kau. Memang ranking kau naik segaligus membantu memfofularkan kau lagi dan memberi pendapatan buat kau.

Lepas itu komposer ke pengarahke mari dekat kau dan offer kau job. Kau buat album ke filem,,Pufffff!! Meletop! Lepas itu kau tinggi lampai, so ada orang minat mabil kau jadi model. Jadi duta! Kaya kau! (Berangan banayk kau nih). Sebab itu tulisan ini kelabu. Hanya igauan. Kalau jadi 1 dalam sejuta agaknya.

Oh?Macam itu kah? Bagaimakah saya boleh membantu kamu wahai Cik Zira?

Ohh! Terharunya saya ada yang bertanya sedemikian rupa. Bergenang air di kelopak mata ku Srot..srot

Cehh! Wehhhhhhhhh! Kau ni. Orang mahu tolong kau boleh pula buat drama. Cuba kau jawap soalan sikit. Ini tak sudah-sudah tersasar.

OK..OK...aku serius.

Macam ini. Mudah sahaja. Jika kamu menziarahi belog saya. Dan kelihatan iklan-iklan bermain-main di bahagian sisi atau header belog saya, sila klik dan klik iklan tersebut. Itu sahaja. So dengan klik-an anda, saya pun berjaya mencari wang pasif seposen dua. Siapa lagi mahu support jika bukan readers. Takkan diri sendiri yang mahu buat. Looser lah. Lagipun Nuffnang kira aku tak aci lah sebab poyo klik dekat diri. Macamperasan sorang-sorang. Kalau I artis tak apa, peminat ramai. Hahahahah! OK! Aku mahu pasang azam jadi artis soon. So tunggukan kemunculan aku.

Ha! Sampai sudah lah tak muncul kau tuh Nozie ooi!

So anda sudi ke tak tolong saya? Terima kasih kepada yang meng klik, OK?

Jika terhibur tolong klik. Tak terhibur tak mahu klik tak apa. Kalau mahu juga klik, terima kasih buat kamu. :-)

KLIK la selalu. Banyak kali. Ngeeeeeeeeee (Senyum luas-luas sebagai ucapan terima kasih walau gigi tak cantik)

Muka kasihan minta tolong kamu...hehehe


Again saya ulang.

1- Klik di iklan yang terpapar di bahagin sisi atau header belog saya. itu sahaja.

Thanks...

No comments: