Tuesday, November 2, 2010

Merancang Sesuatu


Untuk hujung minggu yang panjang ini..

Lagi-lagi kan Jumaat public holiday...yiiihaaaaa!

apa aku nak buat nih? selalu termati kutu-kutu ku (aik? kau ada kutu ke Cik? ah! tak nak kawan kau lah!)

OK. FINE! takpe...kita bepisah! eceh!
(poyo!ajuk cakap skrip dalam TV time GF-BF konon- gaduh lepas tuh mintak clash!tah ape-ape kau nih...kalau tau macam tuh buat apa couple2)

TIBA-TIBA!

BF & GF tuh balas dekat aku "SHUT UP YOU!"

Gulp!!Aik?kan dah kena marah...padan muka kau...hahahha

apa aku merepek nih?

Apa lah yang kau kisah sangat tentang orang...suka hati dia orang lah nak buat apa...dah diorang decide...bukan iffect kat kau pon...iye tak?

Errrmm...isk! tadi aku cari idea kan? tapi kenapa melalut skrip cerita pulak nih?

OK..OK..

Tak tahu lah apa plan yang bakal berlangsung dan dilangsungkan...tapi yang utama kena utamakan dulu...

Harap-harao full with a lot of activities...

Sejak saya membuat keputusan kerja untuk menukar kerjaya nih, saya dapati banyak ruang waktu untuk saya...

BANYAK saya rasa..memadai untuk buat pelbagai selepas waktu kerja juga di hujung minggu serta cuti umum...

Tidak seperti dahulu, kerjaya saya sepanjang 6 tahun itu...rutin saya sama...

Hampir sama juga di waktu cuti umum atau hujung minggu...

Rumah-Opis-K.J-balik rumah tido...then cycle back life cam tuh...

itu aje lahh..kalau ada pon aktiviti lain, terselit jarang-jarang...

Nasib baik rerakan opis gadis-gadis semangat waja ajak buat itu ini. ajak main futsal. Fix everyweek tiap kames jam 8 malam..pe lanyak bola...

Thanks sesangat..kalau tak dunia aku kelam...bisu...

OK..sebab ini entry "LIVE"...saya sudahi dengan photo-photo comel yang jadi sekitar sepanjang tahun lepas, 2009) berikut:


Kasut futsal..semangat tak semangat la..bila kasut sport punah..terus beli demi futsal



Antara babak muka lepas game di Sport Planet Seksyen 16, Shah Alam (eh?apa betul ke seksen 16 tuh?? alah roudabout padang jawa, pukul 9 tuhh..zasss jek la)

Ni pulak babak salah satu game yang jatuh hari birthday akak opis...

Tibe-tibe topic tersasar..dari hal plan untuk hujung minggu bertukar cerita GF-BF...langsung sasar terus tergolek-golek ke cerita futsal! aiseymannn

suka melompat-lompat lah kau nih

ENJOY...

No comments: