Tuesday, November 2, 2010

Eh?eh?aik?


Lunch hour la weh!


Apa pasal kau rajin buat kerja nih?

isk..time rehat..rehat la beb!

Eceh!

Pandai kau...habis? yang kau time kerja pergi godak godek internet apa pasal??
(errr...itu nama dia selingan...)

Habis? yang kau punya entry berjela-jela tak lalu nak baca tuh apa pasal?

Weh! tuh aku dah ready draft la weh...aku copy paste aje...then tekan "tettttt"..published lah...iskk

OK..OK...sekarang lunch hour...kau nak buat apa nih? apa pasal tak pergi makan?

Aku malas nak makan..malas nak keluar..malas nak drive..

Pagi tadi ada pasang niat nak pergi Giant Stadium bayar bill tepon..lepas tuh nak usha ada Celcom Center ke sana..nak bayar bill BB Abangah...

Jap aku pikir...aku nak cakap ape eh...

OK..OK...to..day harinya busy sikit...sebab projek "bertimpa-timpa" macam tangga..kunun macam sudah jatuh ditimpa tangga...

Aik? tapi aku tak jatuh pon la weh...

CUMA...errrr..kadang-kadang time laju-laju gue rasa ada sikit geram di dalam hati apabila design selalu bertukar-tukar dengan sukahatinya..

Tup tup kita dah ready yang latest design....tibe2 mai lagi design baru...tak de hujung pangkal..kalau ubah sikit..tak mengapa..ini?? ohhhhh..nehi..nehi....help me wahai akitek! jangan lah kau membuat aku rasa sia-sia...

Lagi macam ada sedikit rasa mau gigit-gigit tibe2:-

Eh..sudah siap ka untuk presentation?

Err...

Ah! beres! cerita panjang kat kau orang...tak tahu boleh imagine ke tak...

tapi ini lah nasib aku..tapi tak apa...katanya kerja kan...jangan lah merungut-rungut...kan kita cari rezeki tuh...baru lah berkat..Insyallah...

* JADI! kalau kamu kerja..sila kerja elok-elok...niat baik-baik...ikhlaskan hati...nescaya..muka mu bercahaya-cahaya...blink blink...eceh!


Eh? takde siapa ke nak tahu saya makan apa time malas?

Taknak tanya tak mengapa..
(Eh?eh? ada orang tanya tadi..Mr Yee sama Joey sama Freddy tanye...heheheh)

Saya nak bagi tauuu...

Jeng...jeng..jenggg!


IKO IKO ah..IKO IKO ih..IKO IKO uh...

OK..bagus tau jugak nih...keterangan lanjut masuk SINI

Trimass

No comments: