Tuesday, November 30, 2010

KA-Ching! Lagi "Rumah" Dah dapat CF


Aku macam kontraktor perumahan pula. Macam badan-badan yang bertanggungjawap bagi CF untuk kelulusan. Padahal langsung tak. Langsung.

Ini cerita SABTU. Aku makan nasi minyak sebanyak 2 kali dalam jarak 15menet. Fuhh!
Alhamdulillah. Tank saya besar. Tapi...itu lah...badan pun berkadar terus dengan keupayaan tank. Aiseh!

Pertama, kenduri kahwin di kawasan belakang rumah.

Kedua, kenduri rakan sekolah rendah dan menengah aku.

Rakan sekolah rendah - Leha
Rakan sekolah menengah - Muammar

Mereka berdua selamat disatukan. Sebab tu aku cakap mereka dapat "CF". kekekeke...
So aku bukan siapa-siapa. Tok kadi jauh lah sekali.

Tukang makan nasi minyak? Ya,..aku mengaku :-P

Ok...tempek gambar sedas-dua


Taken from FB- Pasangan Pengantin - Leha & Muammar

Taken From FB - artchan

Taken from FB too - Bersama Pengantin
Depan kiri: NAzim, Muammar, Leha, Pengapit perempuan
Belakang Kiri: Umi yang pregnant 8month, Anis, Saba, Aku dan Zuraserta anak nya

(antara muka lain yang sempat jumpa: Rimma Melati dan Miza, tapi tiada gambar,huhuhuhu)

Tahniah untuk semua yang selamat diijabkabulkan. Semoga kalian sentiasa bersama di dunia dan akhirat.

* Aku pergi bawa anak makcik aku (Sepupu yang umur 10 tahun). Hmmm...OK la kan dari tiada teman kan? Sorang-sorang i malu tauuu...
* Lepas itu sepetang aku melepak kedai UTAMA Optometrist. Jumpa Haf. Lama tak jumpa dia. Lama gileTak gebang. Dia tidak pergi kenduri sebab kerja. Banyak juga lah di chot-chet-chot-chet kami

No comments: