Monday, November 29, 2010

Tiba-tiba Dalam Mood Bengang

Hoh!

Apa ini?apa ini?
Today is Monday...
Sangat glamer dengan orang panggil "Monday Blues"..
Biru-biru..

Yes...

Hari ini macam ada orang menggangu "Zone" saya lah!
Saya tidak gemar orang membuat kacau di zone saya...

Actually entry ini, saya cuma mahu nyatakan, jika kamu bekerja atau bekerjasama, sila hormati orang lain. Jangan suka suki mak tok nenek jingle bell terjah-terjah dan rosak kan kerja orang lain yang sedang in progress. Just simply-simply macam itu? Oh please..please...

Hoh! kau ingat sini tiada procedure? suka-suka terjah...tak baik tau...
Kejap-kejap kau di flow sana...tiba-tiba kau di flow sini...tapi mahu semua?
bagaimanakah itu?

Jika mahu orang entertain you well, sila datang dengan proper way...tak aci tau kau buat macam ini...

Mana-mana u kerja..ada procedure. So make it professional lah kan...

Oh! sila hormati kerja saya...

Nehi..nehi...jangan kacau the flow...i have my own plan...
I know which one is more priority.

Pls understand..

OK lah..

Saya blah...

tata...

No comments: