Tuesday, November 9, 2010

Walimatul Urus- Laila & Zhafri


Ini kisah baru beberapa bulan...

Kira kalau untuk orang yang baru kahwin...boleh dianggap masih kena sindrom pengenten kot...belom lama lagi...


Kejadian adalah di Johor.

10th July 2010.

Aku pergi bersama temanku. Ona, Zura, Ida & Sue pergi dulu. Siap bersiar-siar lagi. Ajak aku joint mereka juga. Tapi aku tak boleh berlama-lama.

Sebab esok nya (Ahad) aku harus berangkat ke KElantan untuk menghantar Yuyu sambung belajar.

Oppss! pengantin ni yang perempuan tuh merupakan bekas officemate.

Ok...nak buat laju-laju, trick dia: Tempek gambar...hehehhe...


Kau tengok:

Ok..pilih...pilih...isk...


Bersama pengantin...auuummm!

Ona-Zura-Aku

Zura & aku...


Anak siapa lah yang jadi mangsa ni...terpaksa bergambar dengan makcik-makcik yang baik hati...hahahaha!

Asyik muka bukan penganten jek...meh kita Zoom Muka Pengantin...
Laila & Zhafri...


*to Lela & pasangan, selamat penatin baru. semoga kalian menjadi pasangan yang berbahagia di duni dan akhirat...Insyallah...

* Anda bila lagi? (ehh??tiba-tiba)

No comments: